0

آزادی ۳۰ زندانی به همت ستاد دیه استان خوزستان

آزادی ۳۰ زندانی به همت ستاد دیه استان خوزستان
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با حضور دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان و هاشم نیا مدیر ستاد دیه استان، طی مراسمی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با بهره مندی از کمک های خیرین نیک اندیش و ستاد دیه و همچنین ارفاقات قانونی آزاد شدند.

ستاد دیه خوزستان با کمک خیران استان و اعطای ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک بلا عوض، استفاده از سایر امکانات منجمله گذشت شکات، پرداخت تسهیلات و پذیرش اعسار و…. موجب آزادی ۳۰ نفر شدند.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امنای ستاد دیه خوزستان، به همراه جمعی از قضات و اعضای شورای قضایی استان ضمن بازدید از زندان سپیدار و بند زنان به جهت بررسی مشکلات پرونده ایشان با مددجویان ملاقات چهره به چهره داشتند.

وی اذعان کرد: یکی از مهمترین اهداف قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی کاهش جمعیت کیفری زندان هاست، هم اکنون، تعداد ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد که به واسطه نداری در زندان گرفتار بودند با اعطای تسهیلات و اقدامات ارفاقی و کمک های مردمی به آغوش خانواده بازگشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *