0

مسئولان شهرستان دیلم با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند

مسئولان شهرستان دیلم با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید گمرک دیلم اظهار داشت: باتوجه به اینکه بخش زیادی از شغل و معیشت مردم به دریا و گمرک ارتباط دارد باید در خدمت رسانی به آنها نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

فرماندار دیلم گفت: مردم در همه زمینه ها توقعات و درخواست هایی از ما دارند که ما مسئولان باید با سعه صدر و نگه داشتن حرمت، پاسخگوی آنها باشیم.

وی اظهارداشت: گمرک شهرستان دیلم از گمرک های فعال استان بوشهر و دارای قابلیت زیادی است و باید همه دست به دست دهیم، شغل و درآمد پایدار در حوزه تجارت و اقتصاد این منطقه ایجاد شود تا در آینده ای نزدیک سوای از واردات شاهد صادرات گستره هم باشیم.

مسئولان شهرستان دیلم با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند

اسدی از تلاش و زحمات مدیر سابق گمرک دیلم تقدیر کرد و از مدیر جدید خواست تا در خدمت رسانی به مردم و تجار منطقه براساس قانون و هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط بیش از پیش تلاش کند.

در این آیین «البرز کشاورزی» به عنوان سرپرست اداره گمرک شهرستان دیلم معرفی و از خدمات شایسته «سیف اله میرزایی» قدردانی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *