0

تقویت بنیان های خانواده با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است

تقویت بنیان های خانواده با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه بانوان مشاغل در شهرداری رشت اظهار کرد: ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف قابل توجه است و باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی برای فعلیت بخشی به قابلیت های بانوان بیان کرد: تعامل، هم اندیشی و هم افزایی برای حل مشکلات بانوان از سوی مسوولان مورد تاکید است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه بانوان دارای مسوولیت های مهم در خانه، خانواده و جامعه دارد، گفت: تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و اثرگذار مدیریت شهری رشت افزود: انتخاب شهردار جوان، با انگیزه و جهادی برای رشت منجر به تحول چشمگیر در این شهر شده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و شهری در رشت بیان کرد: ثبات مدیریت شهری نتایج مثبت و اثرگذاری در توسعه شهری دارد.

وی با بیان اینکه کارهایی که در سطح شهر در حال اجرا است بی نظیر و قابل‌توجه است، گفت: این آرامش را مدیون رئیس و اعضای شورای اسلامی در شهر رشت هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *