0

دفاع مقدس هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه پنجشنبه در دورهمی خانواده شهدا، جانباز و ایثارگر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: هدف از تکرار و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و رزمی هفته فاع مقدس نشان دادن فداکاری‌ها و ایثار رزمندگانی است که برای انقلاب اسلامی ایران جان خود را از فدا کردند.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به حرف‌های تکراری ندارند و ما باید با برگزاری یادواره‌های باشکوه همچون یادواره ۳۴۰۰, شهید استان اردبیل برای دفاعی که مقدس بود و پاک ادای دین کنیم، گفت: تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای است برای ادامه راه آنها که باید به صورت جهادی و اخلاص در سنگرهای فرهنگی، علمی و سازندگی در جریان باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: تاریخ نگاری انقلاب اسلامی به خصوص ۸ سال دفاع مقدس باید در یاد و خاطره مردم ایران حک شود چرا که افتخار بزرگ و دفاعی مقدسی است که ادامه آن در کشورهای سوریه، فلسطین و لبنان در حال تکرار است.

سرداری محمدی اصل با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما در عصر حاضر بصیرت افزایی جوانان و تولید محتوای غنی از دفاع مقدس و پیروی از ولایت در مقابل دشمنان است، خاطرنشان کرد: ما امروز نیز در جنگ نرم با دشمن هستیم و نیاز داریم تا در سنگر علم و فرهنگ بخصوص دنیای مجازی فعالیت شبانه روزی داشته باشیم تا بتوانیم از هویت و ملیت ایران اسلامی دفاع کنیم.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس افزود: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اولویت‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در برگزاری کنگره ملی شهدای استان، سعی‌مان بر این بود که تمام همت خود را به کار بگیریم و کارهای موثری در این یادواره مهم صورت بدهیم.

وی با تأکید بر جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور فرزندان شهدا در اداره کل یک برکت است و این همکاران همواره در دستیابی به اهداف سازمانی نقشی مؤثر را ایفا کرده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *