0

ملوان با برتری استقلال خوزستان به رده دوم جدول رسید

ملوان با برتری استقلال خوزستان به رده دوم جدول رسید
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز جمعه ۶ مهر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت حسین زمانی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده (۶۸- قائم اسلامی خواه)، سامان تورانیان، امید نورافکن، نیما انتظاری، سجاد بازگیر، رضا جعفری (۷۵- جلال مداحی)، رضا غندی‌پور (۶۲- کارت زرد) (۶۸- سهیل فداکار)

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری – آرام عباسی – سیدمحمدحسینی (۶۲- کارت زرد) (۶۷- دیمیتریوس چاتزیسایاس) – علی هیچی – سبحان پسندیده – اسماعیل بابایی (۴۴- کارت زرد) – بهروز بارانی (۶۷- سجاد دانایی باغکی) – ساویو روبرتو (۲۲- کارت زرد) (۴۵- حامد بحیرایی) – محمود مطلق زاده – کاینا نونس (۶۷- سجاد شهباززاده) – تیوی بیفوما

بازیکنان استقلال خوزستان این فرصت را داشتند که همان دقیقه ابتدایی بازی به گل دست یابند و بهروز بارانی روی پاس بیفوما در موقعیت تک به تک با دروازه بان ملوان قرار گرفت اما تعلل او باعث شد تا این فرصت برای استقلال خوزستان از دست رود.

در دقیقه ۳۷ امید نورافکن این فرصت را داشت تا دروازه استقلال خوزستان را تهدید کند که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازگیر پنالتی ملوان را از دست داد

در دقیقه ۸۰ پنالتی برای ملوان رخ داد که بازگیر پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت تا پنالتی ملوان تبدیل به گل نشود.

گل برتری ملوان توسط باقری

در دقیقه ۸۶ توپ به بازگیر رسید و این بازیکن توپ را سانتر کرد که با ضربه سر میلاد باقری همراه شد و او توانست گل برتری ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان ملوان در این بازی حملات زیادی را ایجاد کردند اما در نهایت یک توپ آنها تبدیل به گل شد تا ملوان با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *