0

ریسمان وحدت در ایران اسلامی به منطقه و جهان کشیده شود

ریسمان وحدت در ایران اسلامی به منطقه و جهان کشیده شود
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس تجلی اقتدار، امنیت و عزت ایزان اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین از برگزاری همایش ملی نغمه سرایان و مولودی خوانان اهل سنت در این استان خبر داد و بیان کرد: ششمین دوره این همایش از دهم لغایت سیزدهم مهرماه در گیلان برگزار می شود.

به گفته حسینی، هدف اصلی برگزاری چنین همایش هایی حفظ وحدت و وحدت افزایی بین مسلمانان و اهل تشیع و اهل سنت است.

وی ادامه داد: همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور تاکنون در خراسان شمالی، گلستان، هرمزگان و دو بار هم در کردستان برگزار شده و گیلان میزبان ششمین دوره آن است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با محکومیت جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان بیان کرد: درندگی و گستاخی اسرائیل در حملات پی در پی به فلسطین و لبنان ناشی از عدم اتحاد کشورهای منطقه است.

حسینی با اشاره به اتحاد و انسجام شیعه و سنی در کشور اضافه کرد: اگر این رویه وحدت در کشورهای همسایه به وجود آید، جلوی جنایات رژیم صهیونیستی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه پیام اسلام حاوی وحدت، امنیت و برادری است، افزود: ریسمان وحدت در ایران اسلامی باید به منطقه و جهان کشیده شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین، وحدت را مهمتربن عامل بقای جامعه دانست و بیان کرد: اگر وحدت نباشد جامعه سامان نمی یابد و پیشرفت هم با وحدت و همکاری و برادری میسر می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *