0

اهداف نامشروع صهیونیست‌ها با توسل به تشدید جنایات محقق نخواهد شد

اهداف نامشروع صهیونیست‌ها با توسل به تشدید جنایات محقق نخواهد شد
بازدید 4

محمد آشوری تازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به لبنان، اظهار کرد: حمله وحشیانه رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان است.

وی اقدامات رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی آشکار دانست و گفت: این جنایات برای همه واضح و مشخص است و هیچکس نمی‌تواند ماهیت ترویستی رژیم صهیونیستی را کتمان کند.

محمد آشوری بیان کرد: حملات جنون آمیز صهیونیست‌های کودک کش به بیروت نشانگر عمق کینه باند جنایتکار صهیونیست از مقاومت لبنان و استیصال و درماندگی آن‌ها از مقابله در میدان نبرد با نیروهای شجاع مقاومت اسلامی لبنان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حزب الله و مردم لبنان از این مرحله از مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی و دفاع شرافتمندانه از مردم مظلوم فلسطین نیز سرافراز بیرون خواهند آمد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که با توسل به تشدید جنایات خود نخواهند توانست به اهداف شوم و نامشروعی که در منطقه و به ویژه در سرزمین‌های اشغالی دنبال می‌کنند، خود دست یابند.

آشوری خاطرنشان کرد: ایران قاطعانه و محکم در کنار دولت و مردم لبنان و همچنین محور مقاومت ایستاده و قطعاً سیلی محکمی به رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی خواهد زد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *