0

آتش نشانان احیاگران جامعه هستند

آتش نشانان احیاگران جامعه هستند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، با تبریک به خانواده‌های آتش‌نشانان و تقدیر از زحمات آنها اظهار کرد: آتش نشانان چتر آسایش و آرامش این شهر هستند.

عاشوری با اشاره به حوادث متعدد در رشت، گفت: در شش ماه گذشته بیش از ۳۲۰۰ حادثه آتش‌سوزی رخ داده که آتش‌نشانان با ایثار و فداکاری خود به موقع وارد عمل شدند.

فرماندار همچنین به ضرورت ارتقاء امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی پرداخت و ادامه داد: شهردار و شورای شهر می خواهم تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه احیا یکی از صفات خداوند است و آتش نشانان احیاگران جامعه هستند، تصریح کرد: خدماتی که شما ارائه می‌دهید، تجلی شجاعت و از خودگذشتگی است.

عاشوری با ابراز امیدواری برای ادامه همکاری و هم‌افزایی در راستای ارتقاء ایمنی شهر، تأکید کرد: ما به شما افتخار می‌کنیم و همیشه در کنار شما خواهیم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *