0

تقویت و پیروزی جبهه اسلامی هدف شهید حسن نصرالله بود

تقویت و پیروزی جبهه اسلامی هدف شهید حسن نصرالله بود
بازدید 22

ماموستا بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با ابراز تاسف از شهادت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید مقاومت سید حسن نصرالله و تسلیت ایشان به جوامع اسلامی اظهار کرد: بین مومنان مردان بزرگی خواهند بود که با خدا پیمان مردانگی می بندند تا آخرین لحظه تا زمانی که به پیروزی برسند و یا در این راه به شهادت برسند.

ماموستا بهمنی گفت: در راه آزادی قدس شریف هزاران خون ریخته شد و مردم بی گناه زیادی به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: خود نبی اکرم هم ۲۳ سال شبانه روز برای اعتلای دین اسلام و رساندن پیام دین به مستضعفین تلاش کردند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر و یاران ایشان و دیگر پیروان و خلفای ایشان در راه کوتاه کردن دست دشمنان از سر مسلمانان تلاش کردند.

ماموستا بهمنی عنوان کرد: این زنجیره از نبی اکرم تا خلفای راشدین گرفته تا امام غزالی و صلاح الدین ایوبی به حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و امروز سید حسن نصرالله رسیده است.

وی بیان کرد: تقویت و پیروزی جبهه اسلامی هدف این شهدا بود اما رژیم صهیونیستی با شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر و رهبران دینی برای پایداری خود در تلاش است چون این رژیم به دست و پا زدن انتهای حکومت خود رسیده است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما جبهه مقاومت امروز فقط اسماعیل هنیه و حسن نصرالله و ۴۰ هزار فلسطینی بی دفاع نیست بلکه جبهه دو میلیارد انسان در تمام دنیا است.

ماموستا بهمنی یادآور شد: این جبهه از فلسطین و غزه و لبنان و سوریه تا ایران و عراق و مصر آمده است و رهبر مسلم آن آیت الله خامنه ای است.

وی افزود: برخورد جامعه ملل و سازمان ملل و پارلمان‌های دفاع از حقوق بشر و سکوت آنها در قبال این مردم بی دفاع تعجب آور است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اعلام عدم آگاهی و اطلاع نداشتن آمریکا از این شرایط کذب محض است، ریا و تزویری که توسط آمریکا بیان می‌شود دروغ آشکار است.

ماموستا بهمنی گفت: اگر دست دخالت و حمایت آمریکا برداشته شود نه تنها احتیاج به تشت آب برای خروج اسرائیل از منطقه نیست بلکه تنها با یک حرف مسلمانان اسرائیل از خاورمیانه فراری می‌شود.

وی بیان کرد: ما گلایه ای از کفر نداریم اما سران اسلامی و مردم مسلمان باید صادقانه به میدان آمده و با قطع ارتباط حتی یک روزه می‌توانند آمریکا و اسراییل را از منطقه خارج کنند با قطع صادرات نفت، گاز و انرژی و دیگر منابع و تحریم اجناس آمریکایی و اسرائیلی و مناسبات سیاسی را محدود کردن موجب تضعیف آنها خواهیم شد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: این جبهه با حمایت الهی و امداد غیبی در نهایت پیروز خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *