0

مسیر جهاد با شهادت افراد متوقف نمی‌شود/نصرالله پرچمدار مقاومت

مسیر جهاد با شهادت افراد متوقف نمی‌شود/نصرالله پرچمدار مقاومت
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز یک شنبه در جمع پاسداران و بسیجیان استان، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، و اینکه بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، افزود: تعابیری که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای شهید عزیز سید حسن نصرالله به کار بردند، بی نظیر است.

وی اظهار کرد: این شهید عزیز، بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پرچمدار مقاومت در منطقه بوده و پاداش سال ها جهاد خود را با شهادت خود کسب کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت، بی شک با شهادت افراد متوقف نمی‌شود، همان گونه که پیشتر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

شفائی تصریح کرد: پیش تر دیدید که با شهادت حاج قاسم، خللی در این مسیر مقدس بوجود نیامد و پس از شهادت ایشان، عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، مهم ترین مسئله در این مسیر، تشخیص وضعیت و تکلیفی است که بر گردن ماست.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با بصیرت و آگاهی بدانیم تدبیر رهبری در این زمینه چیست و به تصمیمات فرماندهان نظام اعتماد کامل داشته باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *