0

اقتدار نظام اسلامی در سایه رابطه امام و امت است

اقتدار نظام اسلامی در سایه رابطه امام و امت است
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر یکشنبه در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان در رشت با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: عزت، قدرت و اقتدار نطام اسلامی و محور مقاومت نشات گرفته از تفکر شهداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه سید حسن نصرالله خدمات ارزنده ای به جبهه مقاومت ارائه کرد، گفت: شهید سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به نهال بالنده و قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل کرد.

ادیانی با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند جایگاه عالی دارند، اضافه کرد: عظمت و جایگاه شهدا نزد خداوند برای افراد قابل درک نیست.

وی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس با دست خالی مقابل قدرت‌های عالم ایستادند، افزود: به موجب تلاش و کوشش رزمندگان و شهدای عزیز یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن در نیامد و این عزتمندی و اقتدار را مرهون شهدا هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مروج جبهه حق هستند، گفت: برپایی محافل شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ اسلامی و الهی است و باید استمرار داشته باشد.
به اعتقاد ادیانی، برپایی محافل شهدا در جای جای ایران عزیز منجر به ترویج فرهنگ اسلامی، سیره، روش و منش شهدا می شود.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه مطالبه مهم شهدا بوده است، افزود: شهدا در همه وصیت نامه و دست نوشته های خود از تبعیت از رهبری و ولایت پذیری سخن گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه رابطه امام و امت است، گفت: تقویت ارتباط امام و امت و نهادینه سازی فرهنگ ولایت پذیری جامعه از آسیب ها و تهدیدات مصون نگه می دارد.

ادیانی با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و سید شهیدان مقاومت است، اضافه کرد: این شهید بزرگوار تمام عمرش را در مسیر جهاد و مجاهدت در راه خدا سپری کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *