0

شهادت «سیدحسن نصرالله» حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند

شهادت «سیدحسن نصرالله» حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند
بازدید 10

حجت الاسلام محمد امین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهدا از صدر اسلام تاکنون احیا کننده حق و مبارز علیه باطل بودند.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند، گفت: خداوند متعال حق است و کسی می‌تواند نشانه او باشد که مدافع و احیا کننده حق باشد و شهید سیدحسن نصرالله اینگونه بود.

نقدی با اشاره به سکوت مرگبار برخی کشورها در قبال جریان فلسطین و لبنان و جنایات اسرائیل بیان کرد: در شرایط و زمانه‌ای که برخی حکام و سلاطین عرب و کشورهای اسلامی به دلیل حفظ موقعیت‌های موقت دنیایی در صحنه دفاع از حق و مظلوم به گوشه‌ای خزیده و در تاریخ زندگی خود روسیاهی را به ثبت رساندند، سید مقاومت در شرایط حساس منطقه و جهان به کمک به مظلومین شیعه و سنی را انتخاب کرد و مثل جد شهیدش مجاهدت و مرگ با شرافت را بر ریاست و زندگی با ذلت ترجیح داد و در مکتب خود افرادی را تربیت کرد که مسیر عزت طلبی را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه سیدحسن عزیز، اولین فرمانده الهی جبهه مقاومت نیست و آخرینش هم نخواهد بود، افزود: جریان حزب الله جوشش پذیر و محرک است و هیچ گاه با اتفاقات ریز و درشت، دچار سکون و انفعال نمی‌شود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه ترس و ناامیدی خواسته دشمن است، گفت: دشمن به دنبال نا امید سازی و بی اعتمادسازی مردم از توان داخلی است.

نقدی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که حس ناامیدی از شهادت خطرناک‌تر است، اضافه کرد: آنکه هویتش انقلاب است، در جنگ عقلش را از دست نمی‌دهد، نمی‌گذارد احساسش غلبه کند، وحدت را نمی شکند، متهم نمی‌کند بلکه کمک و مطالبه می‌کند تا مقدمات و سوخت موشک‌های انتقام و حمله وعده صادق ۲ فراهم شود.

وی با بیان اینکه وقایع اخیر دستمایه خیزش و قوت بیشتر جبهه حق می‌شود، افزود: در شهادت شهید سید حسن نصر الله، ما حق داریم بُهت‌زده و غمگین باشیم اما حق نداریم ناامید شویم چون قطعاً راه او و جبهه مقاومت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *