0

ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت بسیج دانشجویی است

ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت بسیج دانشجویی است
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس توانا صبح دوشنبه در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس و انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با تاکید بر رویکرد دانشکده محوری، سیر مطالعاتی، گفتگو محوری و مطالبه گری تخصصی گفت: باید نسبت به تبیین دفاع مقدس در بین نسل جوان تلاش ویژه و به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر پرداختن و توجه به تلاش‌ها و مجاهدت‌های نسل اول انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، صنایع نظامی و دفاعی کشور، جایگاه ویژه ای در دنیا دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های سلامت، علم و دانش در جهان، بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی و اقدامات لازم در جهت حفظ، اشاعه و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه دانشگاهی صورت گیرد.

توانا در ادامه بسیج دانشجویی را تشکلی پویا، پرانرژی و پیش برنده توصیف و تصریح کرد: نقش آفرینی تخصصی مؤثر در عرصه‌های مختلف و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی مأموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است.

در این برنامه انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار و اعضای جدید این شورا انتخاب شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *