0

شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد

شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد
بازدید 11

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روح پاک و قدسی عبد صالح خدا، سلاله رسول الله، شیعه راستین، پرورش یافته مکتب جهادی روح‌الله «حاج سیدحسن نصرالله» پس از عمری بابرکت در تحصیل معارف الهی و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت مجاهدان بی نظیر، به ملکوت اعلا پیوست و در جوار شهیدان بزرگ تاریخ، آرامش ابدی یافت.

وی با تاکید بر انتقام سخت از عاملان این جنایت افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند همان گونه که با شهادت «حاج قاسم» و «ابومهدی»، «سیدعباس موسوی» و «اسماعیل هنیه»، خللی در جبهه مقتدر مقاومت ایجاد نشد، با شهادت «سیدحسن نصرالله»، همرزمان غیور آنها با وحدت و اقتدار بیشتر، در برابر استکبار جهانی قد علم خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با مدد الهی و رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به زودی شجره خبیثه صهیونیسم را از ریشه برکنده و در هم خواهد کوبید.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: شهادت برای مردان خدا آزادی از بند دنیا و رسیدن به لقاءالله است، ولی برای دشمنان خدا مرگ، بسیار سخت است و این روزها جهان شاهد جان کندن رژیم نامشروع صهیونی و دولت تروریست آمریکا است و انتقام سخت نزدیک است.

وی در پایان تاکید کرد: انشاالله خون پاک این علمدار مقاومت، پیشران طوفان الاقصی‌ها و وعده‌های صادق خواهد بود که زوال محتوم رژیم خبیث صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *