0

بزرگ‌ ترین امتیاز «سید حسن نصرالله» ولایت مداری او بود

بزرگ‌ ترین امتیاز «سید حسن نصرالله» ولایت مداری او بود
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن رضا زاده در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان، معاونین قضائی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری کل استان با بیان اینکه شخصیت سید حسن نصرالله شخصیت جامعی بود، اظهار کرد: این سید شهید رزمنده ای دلاور و فرماندهی شجاع در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام بود.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله از علم و دانش بالایی برخوردار بود، افزود: بزرگ‌ترین امتیاز سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود و در طول عمر پر برکت خود تابع محض ولی فقیه زمان خود بود.

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه این شهید والامقام هم عالم بود و هم مجاهد تصریح کرد: وی دارای افکار علمی بلندی بود که توانست صدای استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برساند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: شهادت مزد رشادت‌هایی بود که مخلصانه در راه خداوند انجام داد و بهشت برین سزاوار همت بلند مردان خداست.

در پایان این مراسم، حاضرین به ذکر مصائب اهل بیت پرداخته و یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی لبنان را گرامی داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *