0

سید حسن نصر الله یک مکتب ضد صهیونیست است

سید حسن نصر الله یک مکتب ضد صهیونیست است
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی، در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محکومیت جنایت رژیم تروریستی اسرائیل در ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: شهادت چنین مرد بزرگی را به همه‌ی جهان بشریت و به شخص ایشان تبریک عرض می‌کنم چرا او آمد خدمت کرد، سی سال در سخت‌ترین شرایط و با دست‌خالی قدرتمندترین ارتش را تشکیل داد و در نهایت به یاران شهیدش پیوست.

وی افزود: صهیونیست‌ها با سه فرضیه، که هر سه فرضیه‌شان بر دروغ استواراست، امروز جایگاه و کشوری را اشغال کردند که اولین سناریوی جعلی آنها این است، که می‌گویند اسرائیل از قبل بوده است و مسلمین آن را گرفته اند و ما باید آن را پس بگیریم و این دروغ محض است.

حجت الاسلام عارفی گفت: در فضاهای مجازی نسل جوان ما را به انحراف می‌کشند و می‌گویند: قبله‌گاه اول یهودی‌ها آنجاست پس آنها حق دارند آنجا را اشغال کنند، اما ما در جواب می گوییم قبله‌گاه ما مسلمان‌ها الان کجاست؟ در مکه مکرمه! آیا ما حق تصرف مکه را داریم یا نه باید برویم عباداتمان را آنجا انجام بدهیم و برگردیم به کشور خودمان، بلکه ما باید احترام صاحب آن کشور را نگه داریم.

وی تصریح کرد: ما منکر این نیستیم که قدس شریف قبله‌گاه یهودیت و مسیحیت بوده است و از اسلام هم بوده است و اکنون هم می‌تواند قبله گاه مسیحیت یهودیت باشد، اما معنایش این نیست که یهودی‌های عالم باید حق حاکمیت بر یک کشور که اکثریت آن مسلمان و کنعانی یعنی همان فلسطین امروز است داشته باشند؛ درست است که قبله گاه شما یهودیان و مسیحیان در کشور فلسطین است و احترام دارد، اما بیاید زیارت کنید بروید اعمال خود را در امنیت کامل انجام دهید.

وی با بیان اینکه فلسطین فلسطین است، گفت: امروز یک گروه تروریستی موسوم به اسرائیل که در کره زمین جایگاهی در طول تاریخ نداشته است آمده سرزمین مقدس فلسطین را اشغال کرده است.

حجت الاسلام عارفی ادامه داد: آنچه رهبرمان بگوید عین مصلحت است و ما خواهان انتقام و ادب کردن گرگ خون خواری چون نتانیاهو هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *