0

نیروهای فرامنطقه‌ای ارمغانی جز ناامنی ندارند

نیروهای فرامنطقه‌ای ارمغانی جز ناامنی ندارند
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار دوم قادر وظیفه در مراسم تحکیم روابط دریایی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و هندوستان، در جمع وابستگان نظامی کشورهای ژاپن، هلند، برزیل، ونزوئلا، هند، سفیر سیاسی هند در کشورمان و سایر فرماندهان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و هند که بر روی عرشه ناوشکن هندی در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه امنیت دریایی و تعاملات آموزشی، روابط گسترده‌ای میان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی ارتش هندوستان در جریان است.

وی افزود: نقاط مشترک فرهنگی و روابط تجارت دریایی از دیرباز در رونق بوده و ارتباطات توأم و مشترک دو نیروی دریایی ایران و هندوستان، طبیعی است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: آماده توسعه تعاملات در زمینه‌های آموزش، تبادل ناوگروه‌ها، همکاری فنی و پشتیبانی با نیروی دریایی کشورهای دوست، از جمله نیروی دریایی هندوستان هستیم.

امیر وظیفه تاکید کرد: بر این باور هستیم امنیت منطقه فقط با حضور و به دست کشورهای منطقه میسر می‌شود و نیروهای فرامنطقه‌ای تأثیر و ارمغانی جز ناامنی در غرب آسیا و خاورمیانه ندارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *