0

اعضای جامعه اسلامی دانشگاه‌ها متشکل از جوانان ولایی کشور هستند

اعضای جامعه اسلامی دانشگاه‌ها متشکل از جوانان ولایی کشور هستند
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورا و اعضای دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد مقدس که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه در هر انتخاباتی جریان خاصی بر جامعه حاکم می‌شود، اظهار کرد: این اتفاق کاملاً طبیعی است و نباید تغییراتی که در سطح مدیریت دانشگاه‌ها رخ می‌دهد مانع فعالیت و حرکت‌های انقلابی شما شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اگر شما به عنوان جوان‌های ولایی کشور بر دانشگاه مسلط شدید، بر تمام جامعه مسلط خواهید بود، افزود: جامعه اسلامی دانشجویی با حفظ محور کانونی فضای دانشگاه برای خود می‌تواند در پیشبرد اهداف ارزشی و انقلابی خود موفق عمل کند.

وی ادامه داد: شما دانشجویان باید انسجام و اتحاد خود را در برابر هرگونه نفوذ یا تسلط جریان‌های غیر ارزشی در دانشگاه حفظ کنید.

علم الهدی تأکید کرد: برای دستیابی به این هدف لازم است که جامعه اسلامی دانشجویان در تمامی دانشگاه‌های استان با یکدیگر متحد شوند تا هر زمان که در یکی از دانشگاه‌ها حرکتی صورت گرفت، انجمن جامعه اسلامی سایر دانشگاه‌ها نیز با رفتاری هماهنگ در آن دانشگاه حضور پیدا کنند.

مقابله با جریان نفوذ در دانشگاه

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ضرورت اتحاد بسیج دانشجویی با جامعه اسلامی دانشگاه اشاره کرد و گفت: این هماهنگی و انسجام به شما کمک می‌کند با تمام قدرت در مقابل جریان نفوذ مقاومت کنید؛ به این شکل خواهید توانست حلقه مقاومت را نیز ادامه دهید؛ در غیر این صورت جامعه ما دچار گسست خواهد شد و این اتفاق موجب می‌شود که جبهه مقاومت بدون پشتیبانی بماند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تبلیغات در فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، اضافه کرد: همچنین نقش مهم دیگری که شما در جامعه دارید، تبیین مسائل روز جامعه در عرصه دانشگاه و جامعه است؛ در این شرایط دشمن نیز توان نفوذ به جامعه را نخواهد داشت.

علم الهدی بیان کرد: بنابراین شما به کاری که انجام می‌دهید، ایمان داشته باشید و هرگز دچار تردید نشوید و بتوانید افراد دیگر را چه در دانشگاه و چه خارج از دانشگاه به خود جذب کنید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *