0

وفاق باید محقق شود

وفاق باید محقق شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان، با تاکید بر لزوم وفاق، اظهار کرد: امروز کنار هم بودن یک اضطرار است و نه انتخاب؛ امروز مردم، نظام و کشور نیاز به هماهنگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان یک استان فرهنگی است و همه بزرگان را باید تقدیر و محور قرار داد، از زحمات استاندار سابق همدان تشکر کرد و گفت: آقای قاسمی‌فرزاد صادق، اهل معرفت و اخلاق‌مدار هستند و در دوران مسئولیتشان در استان همدان، کارهای خوبی رخ داد، نه به آن معنا که مشکلی نبود، اما کارهای خوبی شد و استان حرکت کرده است.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود خواستار تداوم این حرکت در استان شد و افزود: اراده ما بر این بود که دولت، استاندار را انتخاب کند و در نهایت، وزیر کشور ایشان را انتخاب کرده و آمده و باید همه او را کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه خوبی که استانداران همدان تا کنون پیمودند را باید دست به دست ادامه دهیم، تصریح کرد: کسی حوصله حاشیه سازی ندارد، افرادی جز بودند که حاشیه ساختند و وجود هم خواهند داشت اما در استان، اصل بر کار کردن و داشتن وحدت است.

حاجی بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، خاطرنشان کرد: شهید همدانی ۴۰ سال برای انقلاب کار کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به حملات موشکی ایران از آن به عنوان اقتدار کشور یاد کرد و گفت: نیروهای مسلح کشورمان، دل مقاومت و آزادگان جهان را شاد کردند و ایران پیام خود را داده است.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه در وضعیت فعلی فقط باید یک حرف زد، آن هم اسلام ایران و خدمت به مردم است، تاکید کرد: امروز وفاق باید محقق شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *