0

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ رباتیک

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ رباتیک
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله واحد با اشاره به اینکه سابقات لیگ رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقات در سطح استان و باحضور دو گروه سنی کودک و نوجوان فردا جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات که در این سطح برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، با هدف ارتقای مهارت‌های علمی و عملی کودکان و نوجوانان در عرصه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

واحد افزود: همه ساله در کارگاه‌های تابستانی فعالیت آموزش رباتیک برگزار می‌شود و با پایان تابستان این فعالیت نیز رها شده و به پایان می‌رسد و کودک، نوجوان و خانواده‌های آنان ثمره‌ی این کارگاه را به درستی درک نمی‌کنند.

وی تقویت مهارت‌های علمی و فنی شرکت کنندگان، آشنایی آنها با طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌ها، حل مسئله و کارگروهی را از دیگر اهداف این مسابقات اعلام کرد و گفت: پس از پایان مسابقات و در مرحله بعد از آن قصد داریم با تشکیل انجمن رباتیک، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را تشویق کنیم تا به کنکاش و پژوهش در برنامه‌نویسی و ساخت ربات‌های پیشرفته‌تر بپردازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *