0

عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
بازدید 5

حجت الاسلام محمدامین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت بویژه شهید سید حسن نصرالله و با تقدیر از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ از سوی سپاه پاسداران اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقدامی شجاعانه و عزت آفرین که موجب جوشش غرور ملی و دینی شد.

امام جمعه فومن با بیان عملیات وعده صادق ۲ موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی و عصبانیت دشمنان شد، گفت: این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از منافع خود با هیچ کشوری تعارف نداشته و هرگونه تعرض به اشخاص، خاک و منافع کشور را به شدت پاسخ خواهد داد.

نقدی با بیان اینکه برخی از مردم از فضاسازی رسانه‌ای دشمنان و معاندین متاثّر هستند، اضافه کرد: عملیات وعده صادق ۲ با توجه به مراتب نگاه افراد نتایج مختلف و قابل توجهی دارد که باید به آن پرداخت.

وی به تشریح دستاوردهای عملیات صادق ۲ پرداخت و افزود: نمایش اقتدار ایران اسلامی با پرتاب موشک‌های خودساخته و داخلی دستاورد مهم عملیات وعده صادق ۲ است.

امام جمعه فومن با بیان اینکه عملیات صادق ۲ ثابت کرد که اسرائیل قابل نفوذ و شکست پذیر است، گفت: این عملیات هیمنه گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را شکست.

به عقیده نقدی، قدرت آزمایی و جرأت حمله به دشمن در هر شرایط و زمانی بدون توجه به نگاه هیجانی و جنگ احساسات در وعده صادق ۲ از سوی جمهوری اسلامی نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه حمله به دشمن با محاسبات لازمه زمانی و مکانی صورت می‌گیرد، افزود: اسرائیل جرأت پاسخ ایران در میدان را ندارد و دائماً به حرکات ایذایی و ترور اقدام می‌کند چون می‌داند که ایران باکو، عربستان یا لبنان و سوریه نیست، او می فهمد که ایران، ایرانِ قوی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *