0

بصیرت و آگاهی ملت ایران کشتی نظام را به سرمنزل مقصود می رساند

بصیرت و آگاهی ملت ایران کشتی نظام را به سرمنزل مقصود می رساند
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری ساوه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، اظهار کرد: اقدام دلاورمردان هوافضای جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایت‌های دولت اسرائیل بار دیگر اثبات کرد که بصیرت، آگاهی و صبر به طور قطع می‌تواند کشتی نظام و انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برساند و به امید حق، عمر رژیم صهیونیستی کمتر از پیش‌بینی مقام معظم رهبری خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، افزود: این گوشه‌ای از توان جمهوری اسلامی ایران است و به طور حتم چنانچه این رژیم غاصب، کوچک‌ترین گوشه چشمی به سمت جمهوری اسلامی ایران داشته باشند با پاسخ‌های شکننده‌تری مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: مردم نشان دادند از مسئولان جلوتر بوده و حمایت و بصیرت آنها باعث شد که مسئولان قدرت را به وضوح به دنیا نشان دهند.

وی افزود: اکنون کشور در یک برهه زمانی ویژه قرار دارد و باید همه نیروهای سیاسی یکصدا در برابر دشمن از منافع ملی دفاع کنند چرا که هم اکنون بیش از هر زمان دیگری در داخل کشور به همبستگی و وفاق ملی نیاز دارد.

حجت الاسلام سبزی ضمن تقدیر از مدیریت شهری شهرداری ساوه گفت: تکمیل کمربندی شرق در راستای جلوگیری از تردد کامیون‌ها از مرکز شهر، افزایش پارک بانوان، تکمبل شهرک صنوف مزاحم، توسعه سرانه فضای سبز و ورزشی در اولویت اقدامات شهرداری قرار بگیرد.

لزوم تعامل و هم‌افزایی مسئولان در اجرای برنامه‌ها

بصیرت و آگاهی ملت ایران کشتی نظام را به سرمنزل مقصود می رساند

استاندار مرکزی نیز در این آئین گفت: اقدام دلاورمردان سپاه در حمله به رژیم منحوس اسرائیل به همه بدخواهان و جنایتکاران نظامی صهیونیست اعلام می‌کند هرگاه رزمندگان نظام جمهوری اسلامی اراده کنند هیچ نقطه‌ای از سرزمین دشمن در امنیت نخواهند بود.

فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر استان و صنعتی بودن از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: اجرای برنامه‌ها و تصمیمات مسئولان جز در سایه حمایت و همکاری مردم، جامه عمل نمی پوشد و باید اذعان کرد اقدامات قابل توجهی در شهرستان ساوه انجام شده اما با توجه به ظرفیت‌های موجود این شهرستان، نیازمند تلاش ویژه‌تری است.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی پنج پروژه شهری در ساوه شامل افتتاح بوستان انار در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، ساختمان شماره ۵ آتش نشانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان، رونمایی از اولین نردبان ۵۶ متری هیدرولیکی امداد و نجات آتش نشانی استان مرکزی در ساوه با صرف ۱۰۷ میلیارد تومان و پروژه لاین شرقی کنار گذر امام علی (ع) به طول ۱۷ کیلومتر مسیر رفت و برگشت با صرف ۵۰۰ میلیارد تومان، انجام شد.

همچنین عملیات اجرایی پارک شماره ۲ بانوان ساوه در بوستان فدک کلید خورد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *