0

پاسخ موشکی ایران نمایش خواری اسرائیل بود

پاسخ موشکی ایران نمایش خواری اسرائیل بود
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با دعوت همگان به تقوا اظهار کرد: تقوا زمینه ساز نصرت و یاری خدا برای بندگان خواهد شد.

وی افزود: هرکسی در زندگی تقوا پیشه کند و تلاش خود را بر مبنای رضایت خدا انجام دهد خدا او را دوست داشته و او را یاری و نصرت خواهد کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: افراد با تقوا نوکر شیطان و هوای نفس نمی‌شوند و در راه خدا نیز بندگی کرده و با استقامت در راه او به پیروزی در برابر کفار امیدوار هستند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله ادامه داد: شهادت نتیجه یک عمر بندگی و مقاومت سیدحسن نصرالله بود و او توانست جایزه جهاد در راه خدا را از پرودگار دریافت کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله اثری در مسیر ندارد، تصریح کرد: با شهادت سید حسن نصرالله علی رغم انتطار اسرائیل مکتب مقاومت ریشه دار تر خواهد شد.

وی شهادت را سرمایه گذاری در راه خد دانست و عنوان کرد: این سرمایه گذاری مسیر مقاومت را قوی تر کرده و اگر اسرائیل این مهم را می فهمید هرگز دست به این جنایت هولناک نمی زد.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: خون شهید نصرالله مانند حیات او باعث استحکام مکتب مقاومت شده و بدون شک خون او زمینه ساز سقوط و شکست مطلق اسرائیل را فراهم میکند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، این عملیات را باعث خوشحالی مردم غزه و لبنان دانسته و عنوان کرد: این عملیات بزرگ هیمنه پوشالی اسرائیل را بر باد داده و آنها را زمینگیر کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه این عملیات زمینه وحدت و انسجام مسلمانان را فراهم کرد، اضافه کرد: جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه اقتدار پیدا کرده و توانست روحیه مضاعفی بگیرد.

آیت الله عابدینی با ادامه به اینکه رژیم صهیونیستی با دستان قدرتمند جمهوری اسلامی طعم تلخ را چشید، ادامه داد: بدون شک این عملیات زمینه توجه بیشتر ملت های ازاده به اسلام و عدالتخواهی و ایستادگی در برابر نظام سلطه را فراهم می کند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کودک یادآور شد: جمهوری اسلامی در یکسال اخیر بیشترین حمایت را از کودکان مظلوم غزه و لبنان انجام داده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *