0

اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲

اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ نشانگر توان بالای نظامی و علمی ایران دارد.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن مراکز نظامی نشان از اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دارد، عنوان کرد: این عملیات ضربه‌ای سخت بر رژیم کودک کش صهیونیست وارد کرد و مطالبه مردمی بود.

وی با بیان اینکه این عملیات با همراهی دولت و اتحاد نیروهای مسلح و مردم رقم خورد، بیان داشت: اگر از رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات مشروع ایران، خطایی سر بزند جبهه مقاومت از یمن و لبنان، عراق و سوریه در کنار نیروهای مسلح و با محوریت رهبر معظم انقلاب، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه راهبرد اسلام جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: در مقابل مستکبران و ظالمان با ایمان به خدا از هویت دینی و ملی و حیثیت و کرامت انسانی خود مقتدرانه دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله، همه آزدایخواهان جهان بویژه جبهه مقاومت، مردم ایران و رهبر انقلاب را عزادار کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در رهبری همچون مالک اشتر برای حضرت علی بود، اضافه کرد: قطعاً شهادت این مجاهد بزرگ، روند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی با تاکید بر اینکه امت اسلام باید به آغوش ولایت برگردند، تصریح کرد: امروز پرچمدار عزت جهان اسلام، رهبر معظم انقلاب است.

به گفته وی بر اساس وعده الهی جبهه مقاومت مقتدرانه ایستاده و قطعاً رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک هفته انتظامی بیان داشت: امیدواریم با داشتن پلیسی هوشمند و با هوشمند سازی پلیس و مردم قانون مدار و آگاه به قانون و مسئولین قدردان و قدرشناس از آنها حمایت کرده و همچنین در این راه حمایت‌های سیاسی و معنوی، حمایت‌های تجهیزاتی و پشتیبانی‌های لازم از انتظامی داشته باشیم.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه پلیس حافظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم می‌باشد؛ خاطر نشان کرد: امنیت مهمترین مقوله‌ای است که زیر بنای بخش‌های دیگر بوده و بدون امنیت هیچ رشدی در هیچ بخش اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: مسئولین در این راه انتظامی را حمایت کرده و تنها نگذارند و همه می‌بایست در این خصوص هوشیار بوده و با اظهار نظرهای نابجای خود باعث تضعیف نیروی انتظامی نشوند و انشاالله با حمایت دولت، ملت و مردم؛ امنیتی پایدار و گسترده برای ملت رقم بخورد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *