0

توزیع ۱۰ هزار جلد دفتر تحریر در میان دانش‌آموزان قمی

توزیع ۱۰ هزار جلد دفتر تحریر در میان دانش‌آموزان قمی
بازدید 2

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خوش لهجه شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دفترهای مورد اشاره باهدف ترویج فرهنگ آموزش، کمک به ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم در کنار نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی و ارتقای فرهنگ ایمنی مصرف گاز توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه دفترهای مورد اشاره منقش به الگوها و شعارهای مرتبط مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بوده است، بیان کرد: علاوه بر این، در سربرگ هر صفحه، یک شعار مرتبط با بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی نقش بسته است.

وی همچنین از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت طی بازه زمانی مورد اشاره خبر داد و ابراز کرد: در این اردوها نزدیک به دو هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه قم با برخی دستاوردهای صنعت نفت و گاز کشور و نحوه چگونگی استخراج، پالایش و انتقال گاز طبیعی تا زمان رسیدن به مشترکین آشنا شدند.

خوش لهجه خاطرنشان کرد: تشکیل نهضت راهیان پیشرفت یکی از اقدامات انجام شده در راستای جهاد امیدآفرینی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید است و در افزایش درک عمومی نسبت به سرمایه‌های کشور می‌تواند مؤثر واقع شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *