0

حکم قطعی ۱۳ نفر عامل نزاع و درگیری در ارومیه صادر شد

حکم قطعی ۱۳ نفر عامل نزاع و درگیری در ارومیه صادر شد
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی بین تعدادی از افراد در منطقه پل قویون ارومیه در اردیبهشت سال جاری که در فضای مجازی هم انتشار یافت و موجب بر هم خوردن نظم عمومی شد، دستگاه قضائی با قاطعیت ورود کرد.

وی با اشاره به آغاز رسیدگی به این پرونده پس از دستگیری متهمان اضافه کرد: کار بررسی این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در این پرونده ۱۳ نفر به اتهاماتی چون مشارکت در نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با چاقو و قمه و ایراد ضرب و جرح عمدی و بر هم زدن نظم عمومی مورد محاکمه قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: پس از سیر مراحل رسیدگی در دادگاه بدوی و صدور حکم اولیه، این افراد در دادگاه تجدیدنظر استان محکوم به مجازات‌های مقرر قانونی اعم از حبس و شلاق شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اگر فرد یا افرادی به هر عنوان بخواهند نظم عمومی جامعه را به هم بزنند و یا در امنیت و آسایش مردم اخلال ایجاد کنند، دستگاه قضائی به شدت و قاطعانه در مقابل آنها می‌ایستد و طبق مقررات برخورد می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *