0

کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه

کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رستمی بعد از ظهر شنبه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «سلام کرمانشاه» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی، اظهار کرد: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند؛ مردم قانونمدار» انتخاب شده است که پلیس کرمانشاه از سال قبل با انجام اقداماتی به استقبال این شعار رفته است.

وی ادامه داد: در راستای هوشمندسازی پلیس، فرماندهی انتظامی استان از سال گذشته اقدام به تجهیز ۸ کلانتری به وسایل نوین الکترونیکی کرده و با اجرای طرح هر کلانتری یک شهر عملاً به صورت هوشمند و حرفه‌ای به مقابله با جرایم پرداخته است.

سردار رستمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که مابقی کلانتری‌های کرمانشاه نیز در اسرع وقت هوشمند شده و پس از آن به سراغ هوشمندسازی کلانتری‌ها و مراکز انتظامی شهرستان‌ها می‌رویم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس کرمانشاه برای مبارزه با پدیده سرقت، از کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهم در نیمه نخست سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه روند کاهشی سرقت‌ها در بسیاری از موارد وجود داشته است.

وی گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده سرقت‌های مسلحانه ۴۷ درصد، منزل ۴۰ درصد، مغازه ۵۵ درصد و اتومبیل ۷ درصد طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سردار رستمی همچنین با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی وقوع قتل و ۱۳ درصدی شرارت و نزاع در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: با مجموعه‌ای اقدامات و در ارزیابی صورت گرفته شاهد ارتقا ۱۰ پله‌ای احساس امنیت در کرمانشاه بوده‌ایم.

این مقام عالیرتبه انتظامی در عین حال از کاهش ۴۹ درصدی آمار مصدومان و ۲۳ درصدی تلفات رانندگی در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت با تلاش همکاران یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای پاسخ به مطالبات مردم نسبت به افزایش گشت‌های هدفمند مقابل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اقدام کردیم که نتیجه آن وقوع تنها یکی دو مورد سرقت طی چند ماه اخیر بود که آن هم در اسرع وقت کشف شد.

سردار رستمی در پایان از همراهی مردم با پلیس نیز قدردانی و با بیان اینکه این همدلی و همراهی باعث ارتقا امنیت شده است، گفت: من و همه همکارانم با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا امنیت و آرامش را بیشتر از همیشه در جامعه حاکم کنیم و قاطعانه در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی خواهیم ایستاد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *