0

واگذاری زمین رایگان به ۲۱۴۲ خانواده در سیستان و بلوچستان

واگذاری زمین رایگان به ۲۱۴۲ خانواده در سیستان و بلوچستان
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین رایگان به ۲ هزار و ۱۴۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان تاکنون خبر داد.

عطاء اله اکبری گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تکلیف وزارت راه و شهرسازی تخصیص زمین رایگان به مشمولان طرح است که برای تسریع در اجرای این طرح تا کنون زمین برای ساخت ۵ هزار و ۴۸ واحد در سراسر سیستان و بلوچستان تأمین شده است.

وی بیان اینکه در سیستان و بلوچستان شهرهای زابل، هامون، نیمروز، میرجاوه، قصرقند و فنوج مشمول جوانی جمعیت می‌شوند، ادامه داد: به استناد ماده سه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چنانچه فرزند سوم خانواده‌های متقاضی از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ به‌بعد متولد شده باشد و فرم «ج» آنها قرمز باشد به‌منظور مشوق فرم «ج» متقاضی سبز خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *