0

مردم با برکات زکات آشنا شوند

مردم با برکات زکات آشنا شوند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ربانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات کردستان تاکید کرد: لازم است تا مردم را برکات پرداخت زکات آشنا کنیم تا بدانند چه میزان خیر و برکت در این فریضه وجود دارد.

وی اعتمادسازی را از دیگر اقدامات مهم دولت در راستای تشویق و ترغیب مردم به سمت پرداخت زکات دانست و عنوان کرد: در این راستا اقداماتی صورت گرفته است اما کافی نیست و باید این روند افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به حمایت‌های صورت گرفته از دولت در راستای زمینه پرداخت زکات اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا اعضای شورای زکات استان مطالبه‌گر باشند تا بتوانیم در راستای رفع محرومیت در کشور پیشتاز باشیم.

حجت الاسلام ربانی به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و ابراز داشت: عملیات وعده صادق ۲ با اقدام بزرگ سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد و موجب شادی دل مسلمین جهان شد.

وی با اشاره به دفاع ایران اسلامی از مظلومان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در راه دفاع از مظلومان گام برداشته و صدای رسای مردمان بی گناه غزه است و در این مسیر ثابت قدم است.

مردم با برکات زکات آشنا شوند

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *