0

تصاویر خالی بودن اسکله‌های بنادر هرمزگان از کشتی کذب است‌

تصاویر خالی بودن اسکله‌های بنادر هرمزگان از کشتی کذب است‌
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عباس‌نژاد در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه‌های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت‌های کشور گفت: چنین عکس و تصاویری بی پایه و اساس و برگرفته از القائات رسانه‌های معاند بوده و قطعاً تکذیب می‌شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه‌های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد.

وی تاکید کرد: نه تنها ظرفیت اسکله‌های بندر شهید رجایی تکمیل بوده بلکه در لنگرگاه هم چندین فروند کشتی و شناور در انتظار پهلوگیری هستند و دلیل این انتظار نیز ظرفیت کامل اسکله‌های بنادر هستند چراکه باید عملیات تخلیه و بارگیری برای یک کشتی به اتمام رسد تا کشتی دیگر از لنگرگاه به اسکله منتقل شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره انتشار این تصاویر دروغین و ارتباط دادن آن به تهدیدات دشمن برای هدف قرار دادن زیرساخت‌ها کشور ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر خلالی ایجاد شود.

عباس‌نژاد ادامه داد: تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان طبق روال سابق عملیات مرتبط را انجام می‌دهند و تدابیر لازم نیز در مواجه با هر شرایطی اندیشیده شده است.

وی افزود: همواره در هر شرایط نظارت و مباحث امنیتی را دنبال می‌کنیم اما همزمان در بنادر این استان روال طبیعی خود را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *