0

ایران در برابر اسرائیل از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کند

ایران در برابر اسرائیل از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کند
بازدید 6

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقامه نماز جمعه نصر توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: پیام مهم حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه در فضایی که رژیم اشغالگر قدس تهدید به ترور کرده بود، پیام اقتدار را به همراه داشت و نشان داد که فرمانده کل قوا در جمهوری اسلامی ایران از فرماندهانی است که در وسط میدان قرار گرفته و فرماندهی می‌کند.

وی افزود: مردم نیز با حضور میلیونی و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در نماز دشمن شکن جمعه خیال دشمنان را از حضورشان در میدان و از پشتیبانی ولایت فقیه راحت کردند و این پیام را به گوش جهانیان رساندند که تحت هر شرایطی پای نظام و آرمان‌ها ایستاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: دیگر پیام مهم «جمعه نصر» این بود که اقدام جمهوری اسلامی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی، اقدامی مشروع و در راستای قوانین بین‌المللی است و مردم ایران حق دارند از خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: طبق تأکید فرمانده معظم کل قوا جمهوری اسلامی ایران برای دفاع و انجام اقدامات بازدارنده مصمم است و در این راه نه تعلل خواهد کرد و نه دچار شتاب‌زدگی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی اضافه کرد: دفاع ملت ایران و گروه‌های مقاومت دفاع مشروع است و آن‌ها در برابر رژیم صهیونیستی از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: دومین پیام مهمی که در خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکم بود، موضوع زوال رژیم صهیونیستی است، بعضاً برخی‌ها فکر می‌کنند شهادت فرماندهان بزرگی چون «سید حسن نصرالله» و شهید حاج قاسم سلیمانی نشانه پیشروی رژیم صهیونیستی است در حالی که این امر صحت ندارد و ترور شخصیت‌های مقاومت نشان می‌دهد که خود صهیونیست‌ها نیز به قانونی بودن خود باور ندارند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این رژیم ۷۰ سال به عقب برگشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در زمان شکل‌گیری نیز بر اساس ترور و جنایات غیر انسانی تلاش می‌کرد برای خودش هویت ایجاد کند و امروز نیز از همین ابزار استفاده می‌کند؛ رژیمی که یک روزی رؤیای نیل تا فرات را دنبال می‌کرد و به دنبال حمله به سوریه، حمله به عراق و سپس حمله به ایران بود اما در حال حاضر حتی قادر به تأمین امنیت خود هم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی عنوان کرد: نکته حائز اهمیت بعدی این است که جبهه حق و جبهه مقاومت قائم به شخصیت‌ها نیست و با شهادت هر شخصیتی علمداران دیگری پرچم مقاومت را بلند می‌کنند و این رویه در طول تاریخ ادامه داشته تا پایان نیز ادامه خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *