0

افتتاح یک واحد مسکن محرومین در شهرستان فامنین

افتتاح یک واحد مسکن محرومین در شهرستان فامنین
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی هوشیار بعدازظهر روز یکشنبه در آئین افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد شهرستان فامنین، اظهار کرد: با توجه به اینکه با درآمد حاصل از شرکت‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان خدمت به محرومین در رأس برنامه‌های بنیاد است، امروز با حضور میدانی مدیران عامل کارخانه‌ها و شرکت‌های وابسته در استان همدان تعدادی از این حمایت‌ها در حوزه مسکن و اشتغال مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.

مجری بنیاد علوی در استان همدان افزود: بنیاد مستضعفان با عقد تفاهمنامه با نهادهای حمایتی امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن با اهدای ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض به هرخانوار برای صاحب خانه شدن یک هزار خانوار در استان همدان برنامه‌ریزی کرده بود که الحمدلله این هدف با همکاری نهادهای مذکور محقق شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکن از سال ۱۴۰۱ شروع شده بیان کرد: بیشتر این واحدها در قالبی تعهدی که از سوی بنیاد بوده انجام شده است.

هوشیار تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح حیات در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقتصادی قریب به ۳ هزار خانوار کمتر برخوردار برنامه ریزی لازم را داشته است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و کمک شبکه بانکی استان به این هدف مهم نیز برسیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *