0

رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود

رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که در تالار آبگینه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، اظهار کرد: خادم بودن به معنی مشتاقانه در مسیر خدمت به مردم قرار گرفتن است و شهیدان دولت و سید حسن نصرالله این گونه ایثارگرانه تا پای جان در راه خدمت قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

استاندار تهران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان تهران و ارزیابی‌های انجام شده برای انتخاب برگزیدگان این جشنواره گفت: خدمت صرفاً یک کار اداری انجام دادن نیست بلکه کار شبانه روزی و جهادی و تا پای جان برای مردم کار کردن است و باید بگوییم رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان و مدیران حاصل می‌شود.

وی در ادامه به مخاطره سیلاب سال ۱۴۰۲ که طی آن شکسته شدن سدهای استان محتمل بود، اشاره کرد و گفت: در این حادثه دیدیم که مدیران دستگاه‌ها با کار جهادی و شبانه روزی و شجاعانه پای کار ماندند و با خدمت خالصانه کار را مدیریت کردند.

فخاری یکی دیگر از حوزه‌های موفق فعالیت مدیران استان تهران را بخش برگزاری انتخابات دانست و افزود: در بخش انتخابات با محوریت فرمانداری تهران و سایر فرمانداران استان انتخابات سالم و بدون هیچ تخلفی برگزار شد.

استاندار تهران با اشاره به چالش‌هایی در خصوص حوزه تولید برق گفت: خوشبختانه مدیران این حوزه با تدبیر درست موفق شدند تعادل را میان تولید و مصرف برقرار کنند.

فخاری در ادامه انجام کار جهادی توسط مدیران و مسؤولان را بسیار مهم، تأثیرگذار و کارگشا دانست و بیان کرد: نگاه امام راحل نیز در تشکیل انقلاب، کار جهادی و رضایت خداوند بود و اکنون هم با رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به قله‌های موفقیت هدایت می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *