0

خرید ۸۷ هزار تن محصولات کشاورزی از روستائیان و عشایر خراسان جنوبی

خرید ۸۷ هزار تن محصولات کشاورزی از روستائیان و عشایر خراسان جنوبی
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان جنوبی، سید حسن رضوی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲۱ هزار تن گندم به صورت تضمینی و به ارزش ۳۷۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان و ۶۶ هزار تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی و به ارزش ۱۰۵۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان از روستاییان و عشایر استان خریداری شده است.

رضوی افزود: در این مدت همچنین ۱۱ هزار تن شیر تولیدی روستاییان و عشایر استان در مراکز تعاون روستایی خریداری و جمع آوری شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت تعاون روستایی خراسان جنوبی حدود ۱۸ میلیون لیتر مواد سوختی، ۱۳ هزار تن آرد، ۴ هزار و ۷۶۲ تن انواع کودهای شیمیایی و ریز مغذی‌ها، هزار و ۶۴۸ تن بذر اصلاح شده، ۴۶ هزار تن نهاده‌های دامی و ۳ هزار لیتر سموم شیمیایی بین روستاییان و عشایر توزیع کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۱۲ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان تسهیلات غیر تکلیفی توسط شرکت تعاونی استان جذب و برای روستاییان و عشایر هزینه شده است.

وی افزود: در شش ماه نخست امسال محصولات روستایان و عشایر خراسان جنوبی در ۱۴ نمایشگاه داخلی عرضه شده و ۱۸ هزار تن محصول در غرفه‌های این نمایشگاه‌ها به ارزش ۴۸۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *