0

راه‌آهن بوشهر – شیراز پیشرفت قابل قبولی دارد

راه‌آهن بوشهر - شیراز پیشرفت قابل قبولی دارد
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در بازدید از قطعات مختلف راه آهن بوشهر- شیراز اظهار داشت: توسعه خط ریلی از مطالبات بسیار مهم مردم استان در چند دهه گذشته است که در دولت سیزدهم شاهد اقدامات ارزشمندی در این مسیر هستیم.

وی افزود: امروز با همراهی مجریان پروژه، از قطعات «۸ الف»، «۸ ب»، «۹ الف» و «۹ ب» راه آهن بوشهر به شیراز بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این قطعات و سایر قطعات قرار گرفتیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اشاره به تصویب ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر – شیراز خاطر نشان کرد: امسال ۸ قطعه جدید از راه آهن فعال و دارای پیمانکار شده و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری، ۱,۵۰۰ میلیارد تومان پول به پروژه راه آهن بوشهر شیراز تزریق شده و این مهم موجب شتاب بخشیدن به پروژه شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه و اتصال استان به خط ریلی، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *