0

حکم پرونده رئیس سابق اداره گمرک شهرستان ساوه صادر شد

حکم پرونده رئیس سابق اداره گمرک شهرستان ساوه صادر شد
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید جزایی اظهار کرد: در پی گزارش واصله از اداره کل اطلاعات استان مرکزی با موضوع ارتشاء رئیس (سابق) اداره گمرک شهرستان ساوه، پس از صدور دستورات قضائی و تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اراک و انجام تحقیقات فنی و قضائی، کیفرخواستی در این خصوص صادر شد.

وی افزود: مطابق دادنامه صادره از شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان اراک و قطعیت حکم مذکور در شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی، رئیس سابق اداره گمرک شهرستان ساوه، به اتهام ارتشاء به مبلغ ۴۶ میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال، به تحمل ۷ سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری، ده ضربه شلاق تعزیری، انفصال موقت از مشاغل دولتی به مدت ۳ سال، پرداخت جزای نقدی به میزان معادل مال مأخوذه در حق صندوق دولت و انتشار حکم در روزنامه‌های کثیر الانتشار محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: رأی قطعی صادره جهت فرایند اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرا ارسال شده و این حکم با قاطعیت و مطابق قانون اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضائی و سیاست راهبردی آن در فساد ستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه‌ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمانها و نهادها تأکید کرد و از برخورد محکم و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در تمام ارگان‌ها خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *