0

شمار علاقمندان ورزش سوارکاری در مازندران رو به افزایش است

شمار علاقمندان ورزش سوارکاری در مازندران رو به افزایش است
بازدید 6

سید بشیر جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در یکسال گذشته با تکیه بر خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌های موجود فضای جامعه سوارکاری استان به سمت همدلی و همکاری رفت و تلاش کردیم نگاه ویژه به باشگاه داران داشته باشیم.

وی افزود؛ در این مدت شاهد پویایی رشته‌هایی چون پرش، استقامت، درساژ و هنرهای رزمی سواره بودیم که موجب رونق گرفتن مسابقات و رویدادهای جذاب در سطح استان شد.

جعفری همچنین با اشاره به اهمیت ترویج سوارکاری در بین آحاد جامعه بیان داشت؛ افزایش علاقه مندان به سوارکاری جامعه هدف این رشته ورزشی جذاب را افزایش داد و در این راستا در هیأت سوارکاری استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصمیماتی برای توسعه زیرساخت‌های این رشته گرفته شد.

رئیس هیئت سوارکاری مازندران در پایان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون محترم سوارکاری، هیأت مازندران در رتبه بندی کشوری به جایگاه ششم رسید که نشان از همت و تلاش همکارانم در هیأت‌های شهرستانی و کمیته‌های هیأت سوارکاری استان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته این مسیر رشد ادامه خواهد یافت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *