0

سازمان بازرسی کردستان بر کار دستگاههای اجرایی نظارت دارد

سازمان بازرسی کردستان بر کار دستگاههای اجرایی نظارت دارد
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی هواسی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: مسائل بازرسی و نظارت بر دستگاه‌ها بسیار گسترده است و تلاش این سازمان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است.

وی خاطرنشان کرد: کمبود بازرس سازمان بازرسی استان از مشکلات این سازمان در کردستان است و در چند سال اخیر از نیروهای جوان برای کار بازرسی و نظارت استفاده کرده‌ایم.

بازرس کل کردستان تصریح کرد: یکی از اقدامات این سازمان احصا و رصد مسائل استان بوده است و بیشتر فعالیت انجام شده نیز نظارت بر کار دستگاه‌ها بوده است.

هواسی ظرفیت‌های کردستان در بحث معادن را به واسطه استخراج ۱۸ ماده معدنی مؤثر خواند و تصریح کرد: با جدیت پیگیر وضعیت معادن هستیم.

وی کمبود میزان اراضی آبی کردستان نسبت به میانگین کشوری و کم حجم بودن مخازن سدهای استان را از مشکلات استان خواند و بیان کرد: باید به ظرفیت‌های استان توجه شود و سازمان بازرسی با نظارت و پیگیری بر روند فعالیت دستگاه‌ها توجه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *