0

کارگاه آموزشی «ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه» در سنندج

کارگاه آموزشی «ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه» در سنندج
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین جلسه کارگاه‌های آموزشی ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی این رویداد به همت معاونت امور جوانان این اداره کل در سه روز و به مدت ۲۸ ساعت در طول مهر ماه برگزار شد.

مدرسی دوره «قوانین ثبت شرکت، برند و الزامات اخذ کارت بازرگانی» را «شیرین سلطان اسحق» برعهده داشت و دوره «شناخت فرصت‌های تجاری با کشور عراق» این کارگاه آموزشی را «مهدی نجات نیا» مدرسی کرد و «پیام انصاری مقدم» نیز دوره «اصول و قوانین تجارت در ایران و جهان» را در این کارگاه درس داد.

گفتنی است؛ معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با هدف آموزش امور بازرگانی برای جوانان کارآفرین و تولید کننده به منظور تسهیل ورود جوانان علاقمند به بازار سرمایه گذاری و تجارت با کشورهای همسایه اقدام به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی کرد که با استقبال این قشر روبه‌رو شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *