0

۴۰ کارگاه آموزشی ازدواج در استان بوشهر برگزار شد

۴۰ کارگاه  آموزشی ازدواج در استان بوشهر برگزار شد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر بدری عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ندای دل‌ها در بندر دیر، اظهار داشت: این مرکز سیزدهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان و اولین در شهرستان دیر است که مجوز خود را از وزارت ورزش و جوانان گرفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: وزارت ورزش و جوانان در راستای ترغیب جوانان به ازدواج و آگاهی بخشی به ازدواج‌های آسان و آگاهانه نسبت به تأسیس مراکز تخصصی ازدواج اقدام می‌کند.

بدری با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی پیش، حین و بعد ازدواج از دیگر برنامه‌های حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان است، گفت: برای امسال ۱۸۰ کارگاه آموزشی ازدواج در استان پیش بینی شده که تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ کارگاه برگزار شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی تاکید کرد: رسالت اصلی حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان خدمات پیش از ازدواج در قالب کارگاه، مشاوره و صدور مجوز مراکز تخصصی ازدواج و خانواده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در راستای کمک به جوانان کم بضاعت یک سری یاری برگ برای افراد در نظر گرفته شده که می‌توانند تا ۳ جلسه خدمات مشاوره در برخی مراکز به صورت رایگان یا نیم بها دریافت کنند.

وی با اشاره به طرح توانمندسازی مدیران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده‌ها به صورت ماهانه در سطح کشور، خاطرنشان کرد: در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه پذیرای همه جوانان هستیم.

بدری افزود: در زمینه ثبت صدور مجوز فعالیت سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در همه حوزه‌ها استقبال می‌کنیم و حمایت‌های خوبی هم انجام می‌دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *