0

افتتاح مرکز بین کارگاهی شرکت تیزپررش ماماهان

افتتاح مرکز بین کارگاهی شرکت تیزپررش ماماهان
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، وهب مختاران اظهار کرد: با هدف گسترش آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع و اشتغال در محیط کسب کار واقعی مرکز بین کارگاهی شرکت تیزپرش ماماهان شهرستان کبودرآهنگ با حضور مدیر کل و مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان افتاح شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بیان این خبر گفت: کارکنان صنایع و اتحادیه‌ها و ارتقای سطح دانش فنی نیروهای کار، صنایع و صنوف در کنار محل اشتغال خود می‌توانند با دریافت مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام به تأسیس و راه اندازی مراکز آموزشی بین کارگاهی کنند.

مختاران با اشاره به اینکه مراکز جوار کارگاهی با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمندسازی نیروهای شاغل صنایع و صنوف راه اندازی شده است افزود: ضرورت ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی با برگزاری دوره‌های مهارتی و علمی کوتاه مدت برای جذب افراد به بازار کار اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: آموزش مهارت نیروهای شاغل مزیتی برای افزایش انگیزه در کارکنان است و افزایش تولید و در نتیجه رشد و توسعه اقتصادی را نیز در بر خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *