0

تمام فعالیت خیران عبادت است

تمام فعالیت خیران عبادت است
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی اظهار داشت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت و محبت نیست و چهره خیران، چهره‌های محبت، خیر و نیکی و تمام فعالیت‌های آنها خیر و عبادت است.

وی با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که مسؤولان خیر و شاد کردن دل‌های فقیر و ناشاد هستند، خطاب به خیران، افزود: در این کار سستی، خستگی و بازنشستگی از خود نشان ندهید و تا زمانی که زنده هستید، به کار خود با سرعت و شوق بیشتر ادامه دهید.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر در مال و معاملات شما ربا آمد، نابود خواهید شد و اگر صدقه آمد بدانید که هرروز ثروت شما زیاد می‌شود و دست بخشش‌گر هیچ گاه خالی نمی‌ماند، ادامه داد: اینکه تمام مؤسسات خیریه زیر یک پرچم باشد، بسیار عالی است و اگر نیازمندی زیر نظر یک خیریه تأمین شود، بهترین کار و اندیشه‌ای است که در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خداوند را قسم می‌دهیم به قلب شکسته امام زمان (عج) که قهر و غضب خود را بر سر صهیونیست و آمریکا فرود آورد و قلب امام زمان (عج) را با نابودی اسرائیل شاد گرداند و ظهور ولی‌عصر (عج) را برای ما نزدیک کند، گفت: گرسنگی، تشنگی، نداشتن بیمارستان، دارو و درمان، مشکلات ویرانی و آوارگی در لبنان و غزه بسیار دردناک است و کسی که بشنود ناله‌ای از انسانی که کمک بخواهد و کمک به او نرساند، مسلمان نیست.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: ملتی هستیم که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردیم و روز قیامت به هر دری از درهای بهشت بنگرید، شهیدان منتظر شما هستند، با دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم و امروز امتحان دومی است که بعد از آن، چشم ما به ظهور ولی عصر (عج) است، هرچه می‌توانید کار خیر کنید و بدانید هر چه خدا اعطا کرده، امتحان الهی است و از این امتحان باید سرافراز بیرون بیاییم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *