0

سازمان برنامه و بودجه «نمی‌شود» را کنار بگذارد

سازمان برنامه و بودجه «نمی‌شود» را کنار بگذارد
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، علی جعفری آذر طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان برنامه بودجه عادت کرده در همه دولت‌ها با انواع بهانه سازی‌ها و اما و اگرها و با صدور بخشنامه‌ها عملاً مصوبات را یا اجرا نکند و یا به تأخیر بیندازد و یا تغییر ماهیت دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: اصولاً اساس کار این سازمان نمی‌شود، نمی‌توانیم، نداریم و نمی‌گذاریم است ۶ تا ۷ ما از اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌گذرد و منابع آن پیش بینی و تأمین شده است و هر روز از رئیس مجلس گرفته تا نمایندگان مرتب در این زمینه تذکر و مصاحبه می‌کنند، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم روز گذشته آب سرد را روی همه ریخت و همه انتظارات و امیدها را به ناامیدی مبدل کرد.

وی بیان کرد: خواهشمند است، دستور فرمائید همه احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان در همه صندوق‌ها صادر و پرداخت شود، این همه نطق و تذکر برای اجرای قانون خوب نیست نباید کاری کرد که اجرای قانون هر ماه موجب تجمع ذینفان و درگیری با پلیس شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *