0

تربیت بدنی و سلامت زیر ساخت اساسی نظام تعلیم و تربیت است

تربیت بدنی و سلامت زیر ساخت اساسی نظام تعلیم و تربیت است
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون تربیت بدنی و سلامت در جمع کارشناسان تربیت بدنی مناطق و نواحی ۲۰ گانه استان همدان در اردوگاه شهید چمران رامسر در حال انجام است اظهار کرد: تربیت بدنی و سلامت زیر ساخت اساسی نظام تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سالم در بین دانش آموزان اظهار داشت؛ تمامی مدارس بایستی نسبت به توزیع مواد غذایی سالم اقدام نموده و مجوز پایگاه تغذیه سالم را دریافت نماید.

بخشی با اشاره به رویکردهای نوین درس تربیت بدنی گفت: کیفیت بخشی به برنامه‌های اجرایی درس تربیت بدنی سبب ارتقای توانایی‌های بدنی و حرکتی دانش آموزان، تبیین روش‌های تفریحی سالم و ترویج بهداشت در مدارس می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سه محور نیروی انسانی، محتوی و برنامه، این سه مقوله را امری حیاتی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانست.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی اظهار داشت؛ این طرح در مدارس کم برخوردار استان همدان با موفقیت احداث و کمبود فضای ورزشی را مرتفع نموده است.

بخشی ادامه داد: تجهیزات و اقلام ورزشی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به زودی در مدارس سراسر استان با عنوان کاروان مهر امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت در ادامه افزود؛ حضور در مدارس در اولویت کارشناسان تربیت بدنی و سلامت بوده و این ارتباط تنگاتنگ بین مدارس و اداره حفظ گردد.

وی با اشاره به بیانات وزیر محترم آموزش و پرورش اظهار داشت؛ دیده شدن زحمات مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت از اولویت‌های کاری همکاران این حوزه می‌باشد و مدیران مدارس دارای ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توانیم از توانمندی آنان در برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت و سایر بخش‌ها به خوبی استفاده نمائیم.

وی در پایان عنوان کرد: کلید حل مشکلات آموزش و پرورش در دستان مدیران توانمند و با انگیزه ما می‌باشد. وی از کارشناسان محترم درخواست داشت؛ مدیران با انگیزه و خلاق را پای کار برنامه‌های آموزش و پرورش آورده و برنامه‌های خلاقانه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *