0

وجود رژیم صهیونیستی برای جهان یک تهدید است

وجود رژیم صهیونیستی برای جهان یک تهدید است
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در جمع نمازگزاران در مصلی نمازجمعه این شهرستان گفت: جمعه نصر هفته گذشته در پایتخت نشان اقتدار امت حزب الله بود و در زمان تهدید رهبر عزیزمان به میدان رفت و با اقتدار نمازجمعه اقامه شد.

امام جمعه آبادان افزود: علت تاکید ما بر نابودی رژیم جعلی صهیونیست‌ها این است که همانند یک غده سرطانی است که ذات این غده، سلامتی جهان را به خطر انداخته و سعی دارد منطقه را از پای در بیاورد.

وی تصریح کرد: این رژیم منحوس زندگی را بر مردم فلسطین تنگ‌تر کرده است اما آنها مردن با عزت را پسندیدند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه صهیونیست محارب کانون فساد است گفت: این رژیم بارها دانشمندان ما را ترور کرده است و موضع گیری شبکه‌های معاند از جنبه تبلیغاتی و سیاسی به وسیله رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی تاکید کرد: دولتمردان و نظامیان و در رأس آنها مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که اگر دشمن خطای دیگری مرتکب شود باید پاسخ وسیع‌تر و کوبنده‌تری به آن داده شود واین رژیم باید به گونه‌ای تنبیه شود که دیگر نتواند پاسخ دهد.

وی ادامه داد: هفته پیوند اولیا و مربیان موضوع بسیار مهمی است؛ اولیا دانش آموزان کار را فقط به مدارس نسپارند چرا که تربیت فرزندان بسیار پیچیده است و باید همه با هم به این موضوع بپردازیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تبریک روز جهانی نابینایان گفت: این افراد قطعاً نیازها و مشکلاتی دارند که باید در رفع آنها کوشا باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *