0

۸.۵ کیلومتر از جاده‌های کوهدشت روکش آسفالت شد

۸.۵ کیلومتر از جاده‌های کوهدشت روکش آسفالت شد
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله مهدی‌پور در سخنانی، اظهار داشت: ۴۱ کیلومتر شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه راه در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهدشت، طی نیمه نخست سال جاری انجام شده است.

گفت: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان ،۸.۵ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، ۲۲ کیلومتر راه شکافی و تسطیح و رگلاژ مسیر در محورهای روستایی «مورت کره» – «زیودار» و «رودبار»، هشت هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاک‌برداری و ترانشه برداری محورهای اصلی، فرعی و روستایی و ۴۱ کیلومتر شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت، ادامه داد: پاک‌سازی ۳۴۰ کیلومتر شانه و حاشیه راه‌ها، ۲۹۸ تن چاله گیری در سطح راه، تسطیح ۷۰.۵ کیلومتر حریم راه و اصلاح شیب شیروانی، پاک‌سازی و اصلاح قنو به طول ۱۸۶ کیلومتر در محورهای اصلی کوهدشت – پل کشکان، کوهدشت – «زانوگه»، «بابازید» – «پل سیمره» از دیگر اقدامات شاخص در حوزه راهداری است.

مهدی‌پور، بیان کرد: شناسایی ۱۳ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع‌وقمع شش مورد در این مدت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت حذف یک نقطه حادثه‌خیز، تکمیل و احیای خط‌کشی‌ها با اولویت خطوط میانی به طول ۱۵۵ کیلومتر، ساماندهی هزار و ۴۹۸ عدد تابلو و علائم جاده‌ای، نصب ۵۲۶ عدد نیوجرسی، ساماندهی گاردیل ۵۶ شاخه و بازگشایی و تنقیه هشت دستگاه پل تا دهانه شش متر را به‌عنوان بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت، بیان داشت: در این مدت، ۱۱.۹ کیلومتر ریزش برداری محورهای فرعی و روستایی و ۹.۵ کیلومتر بهسازی مسیر محورهای فرعی و روستایی انجام شده است.

مهدی‌پور به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: طی ۲۰ مرحله از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا بازدید به‌عمل‌آمده و در کنترل دروازه‌ای به تعداد ۴۰۰ دستگاه ناوگان کالا، همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۱۳۰ دستگاه، ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله‌های ترافیکی به تعداد ۱۰ دستگاه صورت‌گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *