0

باید جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم

باید جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشاورزی بعد از ظهر جمعه پس از پیروزی برابر تیم فوتسال نفت و پالایش بندر عباس با بیان اینکه برای پیروزی در این بازی خدا را شاکریم، اظهار کرد: هر دو تیم بازی پرقدرتی را برگزار کردند و با هم جنگیدند.

وی با بیان اینکه بهتر از حریف کار کردیم، افزود: برای پیروزی در این دیدار خیلی تلاش کرده بودیم و به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و بازی برای ما ۶ امتیازی بود.

سرمربی کراپ الوند با بیان اینکه با تلاش و تمرکز توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم، تاکید کرد: اگر تمرکز داشتیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم در برابر فولاد زرند اضافه کرد: بدون شک بازی سختی داریم اما در هفته پیش رو تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

کشاورزی با بیان اینکه امسال لیگ متفاوتی را شاهد هستم و قابل پیش بینی نیست، ادامه داد: تلاش میکنیم جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم.

وی با بیان اینکه داوری در نیمه اول خوب بود، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هرچند تصمیم اشتباه اثرگذاری نداشت اما در برخی اوقات و با برخی سوت ها باعث توقف بازی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *