0

امروز بیرق مبارزه حق علیه باطل به دست مقام معظم رهبری است

امروز بیرق مبارزه حق علیه باطل به دست مقام معظم رهبری است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه جمعه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: امروز بیرق مبارزه حق علیه باطل به دست امام خامنه‌ای است و جلوه این علمداری نمایان است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر در اوج تهدیدات دشمن به میدان آمد و خطبه‌های کوبنده خواندند و این به معنای این است که تهدیدات دشمن را گرد نعلین خود هم حساب نمی‌کند.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: امروز نبرد حق و باطل به اوج خود رسیده و جبهه باطل در هیچ زمان به اندازه امروز قدرت نداشته است.

وی تصریح کرد: اقتدار جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی از قدرت الهی نشأت می‌گیرد و امروز نیز تبیین دستاوردها بسیار لازم است.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز به شرق و غرب متکی نیست و اتحاد ملت‌های مسلمان باید زیر این پرچم اتفاق بی افتد.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: این نظام و انقلاب بر پایه اسلام استوار است و هیچ قدرتی طی این سالیان نتوانسته پرچم برافراشته جمهوری اسلامی را به زمین بی افکند.

سخنران حرم بانوی کرامت عنوان کرد: پایه جمهوری اسلامی ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان است و اگر این ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم در سطح جهان رواج پیدا کرده به برکت نعمت ولایت است.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی رو به افول است و قدرت جبهه مقاومت به حدی رسیده که از یمن و لبنان و سوریه موشک به سوی اسرائیل پرتاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: ما برای این انقلاب و اسلام و نظام خون‌های زیادی داده‌ایم و این شهادت‌ها جاهلان و جهان را بیدار کرده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دفاع موشکی ما در وعده صادق یک امر شرعی و جایز بود و مقام معظم رهبری طوفان الاقصی را طرح صلح ابراهیمی دانستند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی موجب تضعیف رژیم صهیونیستی شده و صف بندی ملت‌های مسلمان و اتحاد جبهه مقاومت از برکات این عملیات است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *