0

لزوم به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای اتمام طرح‌های راه سازی

لزوم به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای اتمام طرح‌های راه سازی
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه گویجه بئل بزرگراه تبریز-اهر افزود: تلاش برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در موعد مقرر یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران است.

در این بازدید اعلام شد که تکمیل طرح تعریض گردنه گویجه بئل به طول سه و نیم کیلومتر، نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که ۲۳۰ میلیارد تومان از این رقم از محل ماده ۵۶ اختصاص می‌یابد.

عملیات اجرایی این طرح مهر ماه امسال آغاز شده و بنابر اعلام موسوی، مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان شرقی قرار است ۲ سال بعد به پایان برسد.

در این بازدید همچنین اعلام شد: که طرح تعویض گردنه بزرگراه تبریز-اهر معارض ندارد و ۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون به آن تخصیص یافته که تاکنون پرداخت نشده است.

فتح زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد: که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم از محل توازن به این طرح اختصاص می‌یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *