0

اجرای ۸ پروژه عمرانی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز

اجرای ۸ پروژه عمرانی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در ویژه برنامه «نام آوران فردا» که به مناسبت هفته ملی کودک در پردیس فرهنگ و رسانه برگزار شد، افزود: مدیریت شهری در دوره کنونی توجه ویژه ای به حوزه کودک و استعدادیابی فرشتگان شهر دارد بر همین اساس در حوزه تأمین زیرساخت‌های شهری، مهیا کردن شهر برای بهره‌مندی حداکثری کودکان از امکانات و احداث مجموعه‌های متعدد مادر کودک در سطح شهر از اولویت‌های عمرانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی سه پروژه احداث خانه مادر و کودک در مناطق ۱، ۳ و ۷ شهرداری به زودی اتمام یافته و به بهره برداری می‌رسد، افزود: تملک باغ چلبی با مساحتی بالغ بر ۴ هکتار تمام شده و در سریع‌ترین زمان ممکن با تکمیل عملیات عمرانی به عنوان پارک ویژه دختران افتتاح و در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته اقدام مطلوبی در تأمین زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی در مدارس توسط شهرداری انجام شده است، یادآور شد: طرح “خانه من” در راستای برنامه‌های راهبردی عملیاتی شهرداری با آیتم‌هایی خدمات عمومی شامل لکه‌گیری آسفالت ورودی مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها، ترمیم نیمکت‌ها و تجهیز کتابخانه ها از ابتدای سال جاری در ۲۱۵ مدرسه سطح شهر اجرا شده است.

هوشیار همچنین از تشکیل تیم‌های ورزشی شهرداری با هدف استعدادیابی ورزشکاران خبر داد و تصریح کرد: اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های مدیریت شهری مخصوصاً در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی مرهون همراهی خانواده‌ها و شهروندان فهیم تبریزی است چرا که رکن اصلی شکل‌گیری فرهنگ جامعه با حمایت‌های خانواده‌ها است. این برنامه با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و گروه‌های فرهنگی و هنری که با حضور و همراهی اجرایی کودکان در دو بخش فضای بیرونی و داخلی برگزار شد.

گفتنی است، همخوانی سرود آغازین برنامه، همراهی و بهره گیری از توان استعدادهای برگزیده حوزه کودکان در اجرای موسیقی، پرده خوانی و نقالی، بازی‌های بومی و محله‌ای، عروسک‌های غول پیکر، غرفه کتاب، ایستگاه نقاشی، گریم کودک و غیره از بخش‌های مختلف ویژه برنامه «نام آوران فردا» بود.

همچنین در بخش پایانی این مراسم با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از نام آوران و کودکان نخبه تبریز در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل به عمل آمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *